Lite info bara!

Publicerat augusti 10, 2012 av linneaengdahl

Hej alla vackra människor, har fixat en design haha, jätte vacker not men den får duga for a while!

Kom hem idag runt halv två, alltså hem till lägenheten, hem till Sverige kom jag runt 11 eller nåt sånt? 🙂

Flygningen gick fruktansvärt bra och gick fort, bilturen dock… usch det har nog aldrig tagit sån tid känns det som, haha!

Jaja när vi kom hem så slog jag direkt på datorn, eller ja ungeför direkt efter att jag myst med min underbara katt!

Sötisen i stan alltså, jaja slog på datorn och kollade bloggar, facebook och ja lite allmänt bara, vips sa det så var klockan tre då vi skulle åka och hämta våran hund som vart på hundpensionat, han blev sååååååå glad ni skulle sett han sötnöten!

Har precis käkat och det var sjuuuukt gott, mer info lite senare kram! ❤

Bild

söten första gången jag träffade henne! 

Lämna en kommentar