Dagen hittills!

Publicerat augusti 11, 2012 av linneaengdahl

WordPress känns lite rörigt än sålänge men vad gjorde inte blogg.se först då?

Kommer vänja mej men ni får faktiskt ha lite översyn med det haha! ❤

Jaja, idag har jag vart ute en snabbis med Sara och gått med hundarna, Sara är min syster som bor i Stockholm som är här från igår tills idag, vi gick en kortis. Sen har jag vart ner på kiosken och köpt bröd, godis och choklad det är ju trots allt Lördag, 🙂

Idag ska jag och mamma kanske iväg till några vänner och snacka lite, stallet och så ut och gå runt sportfältet höpphöpphöpp, grymt va? Imorgon ska jag träffa min festis och snacka massa bägge har vart i Spanien hänt en massa säkert som vi måste reda ut haha, inget spec men ni vet allmänna saker! 😀

Ska nu bädda, försöka lära mig wordpress (-.-) och ja det var väl det, fixa iordning mig lite!

Kolla Thildas blogg (festis) 

http://thildaamartensson.blogg.se

Hihi kolla den lätt värt, stanna där också, underbar människa som är sig själv, skriv på hennes frågestund!

 

GLÖM INTE MIN VECKANS BLOGG, DU HAR CHANS ATT FÅ FLER LÄSARE OCH DET ÄNDA DU BEHÖVER GÖRA ÄR ATT KOMMENTERA INLÄGGET OCH OM DU VILL DELA MED DIG AV DET PÅ DIN BLOGG, KOLLA INLÄGGET NEDANFÖR!

Veckans blogg!

PUSS! ❤

Bild

Jag och min syster 2009

Bild

 

Jag och min syster 2011 ?  🙂 kram!

 

Lämna en kommentar