En kort presentation

Publicerat augusti 6, 2012 av linneaengdahl

Hejsan alla fina jag laddade nyss hem appen som är wordpress, fungerar super, tänkte ta en snabb presentation och antagligen en längre sen när vi kommer hem från Spanien :). Nåväl då sätter vi igång då, jag är en tjej på tolv snart tretton höstrar, jag har en egen ponny som heter Agda eller ja egentligen heter hon Angels flight, jag rider ungefär sju dagar i veckan, alltså hela veckan. Hon är en fux, 147,7cm i manköns alltså en D-ponny jag tävlar på låg nivå just nu men tar oss uppåt snart förhoppningsvis, mer får ni veta om mig och min ponnys olika händelser och saker i ett enskildt inlägg lite senare alltså om några dagar. Jag har en hund som heter Chagall och två katter en som heter Emil och en som heter Alice, Alice är min katt och precis fyllt 1 år. Emil däremot är 18 år och pensionerad haha söten, ja sen då? Jag älskar att tillbringa tid med mina vänner och min familj, självklart också mina underbara djur som gör mina dagar till dom bästa. Jag är en pigg och glad person som lever livet som om dagen vore den sista alltså lever fullt ut och gör minst sagt så mycket som går på en dag. Våran familj har en lägenhet i Spanien som vi hyr ut. Vi älskar att vara hör och slappna av och bara ta det lugnt, vi är här just nu men åker hem redan på fredag, vi har vart hör i två veckor då. Först flög vindils Barcelona sen bilade vi ner till lägenheten efter några dagar i Barcelona. Hoppas ni fick en liten uppfattning om hur mitt liv ser ut, men som sagt så kommer i få mer info om mig i andra inlägg 😉 kram

20120807-000144.jpg

Lämna en kommentar